جراحی بینی تهران

جراحی بینی تهران

جراحی بینی تهران : رینوپلاستی یا جراحی پلاستیک بینی جزو جراحی هایی است که امروزه متقاضیان بسیار زیادی دارد ، نکاتی در ارتباط با انجام جراحی بینی وجود دارد که بهتر است متقاضیان از آن ها با خبر شوند.

قطعاً فرم بینی پس از انجام جراحی بینی اهمیت بسیار بالایی دارد و هر فردی خواستار فرم خاصی برای بینی است .

برخی از افراد توقع نامعقولانه از نتیجه دارد یا به دنبال بینی هایی با فرم های عجیب و غریب یا بیش از حد فانتزی هستند.

مهم ترین اصل در زیبایی فرم بینی ، تناسب بینی با دیگر اجزای چهره است .

برای برخی از افراد بهترین گزینه انجام جراحی بینی طبیعی می باشد و برای برخی دیگر با توجه به ساختار و ظرافت چهره جراحی بینی فانتزی زیبا تر است .

جراحی بینی تهران

جراح بینی

فردی که خواستار انجام عمل جراحی بینی است به دنبال بهترین جراح بینی است زیرا از میزان اهمیت جراح بینی در نتیجه جراحی بینی باخبر هستند .

اگر جراح بینی بداند کدام تکنیک برای انجام رینوپلاستی مناسب تر است قطعاً در نتیجه جراحی بینی تاثیر بسیاری مثبتی خواهد داشت .

زیرا در حین انجام جراحی بینی تنها مهارت جراح بینی حائز اهمیت است .

البته رعایت مراقبت های قبل از جراحی بینی نیز باعث می شود تا در حین عمل بینی مشکلاتی چون خونریزی به وجود نیاید و جراح بینی بتواند راحت تر بینی را جراحی کند.

پس از اتمام جراحی بینی برای اینکه فرم بینی تحت تاثیر قرار نگیرد و مشکلی به وجود نیاید بیمار باید نکات مراقبتی بعد از جراحی بینی را به خوبی رعایت کند.

 هزینه جراحی بینی تهران

هر جراح بینی مبلغ متفاوتی را برای انجام رینوپلاستی دریافت می کند به همین دلیل عمل جراحی بینی قیمت ثابتی ندارد و هزینه بستگی به دستمزد جراح بینی دارد.

جراحان بینی نیز دستمزد ثابتی برای انجام جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی ندارند و با توجه به نوع بینی فرد و مشکلی که باید برطرف شود هزینه را تعیین می کنند.

جراحی بینی گوشتی یا رینوپلاستی گوشتی به طور معمول هزینه بیشتری دارد و جراح بینی مبلغ بیشتری را دریافت می کند.

همچنین جراحی ترمیمی بینی یا عمل بینی ثانویه نیز به علت پیچیده بودن جراحی ، دارای هزینه بالاتری به نسبت جراحی بینی اولیه است .

در انتخاب جراح بینی دقت زیادی داشته باشید و به دنبال جراحی بینی تهران یا جراحی بینی در شهر خاصی نباشید و به مهارت جراح بینی توجه بیشتری داشته باشید .

دکترمحمدرضا آخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( جراحی شکم – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button