لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک از راه های سریع برای از بین بردن چربی ها می باشد و به وسیله ی آن می توان چربی ها ی جمع شده در نقاط بدن مانند پهلو ، شکم ، کفل ها و ران را از بین برد. روشلیپوماتیک بسیار بی خطر می باشد و می توان در این روش چربی های انباشته شده را از بدن خارج نمود و در نقاط دیگر بدن استفاده کرد. افرادی که دچار چاقی موضعی می باشند و چربی در نقاطی از بدن آن ها انباشته شده است و  در کل بدن آن ها پراکنده نیست مناسب می باشند. دکتر محمدرضا آخوندی نسب ،بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، این مقاله را برای آشنایی بیشتر شما همراهان گرامی با پروسه مذکور ، تهیه کرده است.

لاغری با لیپوماتیک - دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دستگاه لیپوماتیک

این دستگاه دارای کمپرسوری می باشد که هوای فشرده شده را به درون کانولا منتقل می کند  و کانولا نیز لرزش و ارتعاشاتی را زیر پوست ایجاد می کند که موجب شکسته شدن اتصال سلول های چربی می شود و سپس آن ها را تخلیه می نماید .

قبل از استفاده از روش لاغری با لیپوماتیک در قسمت مورد نظر دارو های بی حسی تزریق می شود که باعث کاهش درد حین عمل می شود . دستگاه لیپوماتیک ایمنی بالایی دارد و تنها بافت های چربی را تخلیه می کند. این مزیت باعث شده است که به بافت های دیگر اندام مورد نظر آسیبی وارد نشود. همچنین یکی دیگر از مزیت های مهم لیپوماتیک استفاده از چربی های تخلیه شده است .

ارتعاشات کانولا به گونه ای است که باعث کوچک تر شدن بافت های چربی می شود و آسیبی به آن ها نمی رساند به همین دلیل پس از تخلیه می توان از چربی ها برای حجم دهی به مناطق دیگر بدن استفاده کرد .

اقدامات قبل از لاغری با لیپوماتیک

  • کسانی که دچار چاقی شدید می باشند ابتدا باید وزن خود را پایین آورده سپس اقدام به انجام لاغری با لیپوماتیک کنند .
  • افرادی که از الکل و یا سیگار استفاده می کنند باید از دوهفته قبل از لیپوماتیک از مصرف آن ها اجتناب کنند .
  • از دو روز قبل از عمل از مصرف دارو های رقیق کننده ی خون همچون آسپرین جلوگیری کنید .
  • از شب قبل از عمل فرد نباید چیزی بخورد و صبح نیز باید ناشتا باشد .

اقدامات پس از لاغری با لیپوماتیک

بعد از اینکه تصمیم به انجام لاغری با لیپوماتیک می گیرید اقدامات زیر می تواند بسیار به شما کمک کند.

  • دوره ی نقاهت بین 3 تا 7 روز می باشد .
  • اگر برای بیمار از بی حسی موضعی استفاده شده باشد معمولا بیمار نیاز به رژیم غذایی خاصی نخواهد داشت و می تواند از رژیم غذایی معمول استفاده کند .
  • تا دو روز از مصرف نوشیدنی های الکلی اجتناب شود و برای جلوگیری از اتلاف آب بدن از آب و آبمیوه ی کافی استفاده شود .
  • در عصر روز عمل بیمار باید کمی پیاده روی کند .
  • درصورتی که پوست فرد دچار شلی و افتادگی شده باشد برای جلوگیری از چین خوردگی شکم باید از نشستن اجتناب کند .
  • پس از لیپوماتیک استفاده از گن های مخصوص ضروری است .

لاغری با لیپوماتیک - دکتر آخوندی نسب

لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو ، را می توان هم به صورت همزمان و هم جداگانه انجام داد ؛ لیپوماتیک شکم و پهلو ، یکی از ایمن و نوین ترین روش ها جهت لاغری موضعی می باشد که سریعا و در کم ترین زمان بیماران را به اندام ایده آل می رساند.معمولا زمانی عمل لیپوماتیک شکم و پهلو ، به طور همزمان انجام می شود که فرد دچار چاقی موضعی و مرکزی باشد در این حالت چربی ها هم در بین عضلات و پوست و هم در اطراف روده ها تجمع یافته اند.

مزایای لیپوماتیک شکم و پهلو

  1. لاغری با لیپوماتیک ، چربی های شکم و پهلو را که به سختی با انجام روش های طبیعی از بین می روند را در مدت زمانی کم سریعا از بین می برد.
  2. روشی ایمن و جدید است.
  3. درد ناشی از این عمل بسیار کم می باشد.
  4. عمل لیپوماتیک ، عوارض جانبی خاصی ندارد.
  5. دوره نقاهت این روش حدود 2 هفته است.
  6. خطر عفونت در این روش بسیار کاهش یافته است.
  7. میزان تورم و کبودی در این روش بسیار کمتر از سایر روش های لاغری موضعی می باشد.
  8. بیماران پس از انجام عمل لیپوماتیک ، دچار شل شدگی و افتادگی پوست نمی شوند.
  9. در این روش الزامی به بیهوشی عمومی نمی باشد و تحت بی حسی موضعی نیز انجام می پذیرد.
  10. در صورتی که بیماران رژیم غذایی سالم و سبک زندگی صحیح را رعایت کنند ، نتیجه این روش دائمی خواهد بود.
  11. پس از انجام عمل  لیپوماتیک ، نیاز به بستری شدن بیماران در بیمارستان نمی باشد و در همان روز ترخیص می شوند.

عوارض عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

همانطور که گفتیم لاغری با لیپوماتیک، روشی ایمن و بی خطر می باشد که بعد از انجام آن عارضه ای بیماران را تهدید نمی کند ؛ اما تمامی مطالب گفته شده در صورتی صحت می یابد که عمل لیپوماتیک ، به دست فوق تخصص پلاستیک ماهر و با تجربه انجام گیرد در صورتی که لیپوماتیک توسط جراحی بی تجربه انجام شود امکان بروز عوارضی هم چون ایجاد لخته خون ، بی حسی ، عفونت ، باقی ماندن جای زخم های عمل لیپوماتیک ، طولانی شدن دوره نقاهت و غیره در بیماران افزایش می یابد.

لاغری با لیپوماتیک - دکتر محمدرضا آخوندی نسب

کاندیدای مناسب لاغری با لیپوماتیک

  • افرادی که برای رفع چاقی موضعی خود ابتدا روش های دیگری هم چون انجام ورزش ، رعایت رژیم غذایی و غیره را امتحان کرده و از آن ها نتیجه نگرفته اند.
  • کسانی که دچار چاقی موضعی هستند.
  • بانوانی که قصد بارداری در آینده را ندارند.

لیپوماتیک قادر به انجام چه کارهایی می باشد؟

  • کانتور شکم: چربی های سرسخت شکم را می توان با این روش کاهش داد.
  • شکل و اندازه بازو: لیپوماتیک قادر است کانتور کلی بازو را انجام دهد.
  • شکل و اندازه باسن: می تواند چربی های سرسخت باسن را از بین ببرد و فرم زیبایی به آن ببخشد.
  • چربی اضافی بدن: با استفاده از حذف چربی های اضافی بدن ، یک ظاهر تراشیده شده و زیبا به وجود می آید.
  • شکل و اندازه ساق پا: پزشک با به کارگیری این روش می تواند تجمع چربی در قسمت بالای ران را کاهش دهد .

زنانی که بعد از زایمان اضافه وزن دارند و علاقه مند به بازگشت به وزن پیش از بارداری هستند، می توانند با به کارگیری ازلاغری با لیپوماتیک چربی هایی که نسبت به ورزش و رژیم مقاوم شده اند را از بین ببرند.

دیگر مراقبت های بعد از انجام لیپوماتیک

تغذیه

بعد ازلاغری با لیپوماتیک باید در خاطر داشته باشید که بدن شما نیازمند مواد غذایی بسیار مقوی می باشد .رژیمی سالم و گیاهی را در پیش بگیرید و از مصرف سبزیجات و میوه ها غافل نشوید. میوه هایی چون اناناس و پرتقال بسیار مفید هستند. سعی کنید تا چند روز اول از مصرف غذاهایی که باعث یبوست می شوند خودداری کنید. نوشیدن آب نیز به هیدراته نگه داشتن بدن و سریع تر پیش رفتن روند بهبودی کاملا کمک خواهد کرد.

استراحت

تا حدود یک هفته پس از انجام جراحی سعی کنید به خوبی استراحت کنید. سعی کنید تا چند روز برای انجام کارهایتان کمک بگیرید.

حضور در استخر، سونا و جکوزی

به مدت یک ماه تا زمانی که زخم ها به طور کامل خوب شوند نباید در این اماکن حضور پیدا کنید.

اهمیت کنترل وزن بعد از لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک باعث ثابت شدن وزن نمی شود پس بعد از اینکه دوره ریکاوری بعد از عمل را گذراندید باید در حفظ اندام زیبای خود کوشا باشید و ورزش و تغذیه سالم را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانید.

هزینه پیکرتراشی با لیپوماتیک

دستمزد جراح پلاستیک و هزینه های بیمارستان از عوامل مهم تعیین قیمت لیپوماتیک هستند . اما فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با توجه به میزان چربی هایی که باید تخلیه شود و ناحیه ای که نیاز به تخلیه چربی دارد دستمزد خود را اعلام می کند. بنابراین بیماران باید مورد معاینه قرار گیرند تا هزینه لیپوماتیک مشخص شود.

عوارض لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک نیز یکی از عمل های زیبایی به شمار می رود و بنابراین ممکن است که در افراد مشکلاتی را ایجاد نماید . یکی از عارضه هایی که بعد از لیپوماتیک در افراد روی می دهد درد است که البته بسته به استانه درد هر شخص با شخص دیگر ممکن است بسیار متفاوت باشد علاوه بر این امکان بروز عفونت بعد از لیپوماتیک وجود دارد که با مصرف منظم و دقیق داروهای آنتی بیوتیکی که پزشک برای افراد تجویز کرده بعید است که اتفاق بیافتد.
آمبولی نیز از جمله خطراتی می باشد که بعد از لیپوماتیک ممکن است مشاهده شود که البته در صورتی که یک جراح خوب را انتخاب کنید به دلیل مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد ممکن نیست چنین اتفاقی روی دهد.
خونریزی نیز بعد از لیپوماتیک ممکن است در افراد اتفاق بیافتد که با قطع داروهای رقیق کننده خون می توانید از این مساله نیز جلوگیری کنید.

لاغری صورت با لیپوماتیک

لیپوماتیک یک تکنیک موثر برای لاغری در برخی از نواحی صورت و گردن به شمار می رود و بسیار راه درمانی ایده آلی به شمار می رود معمولا افرادی که از این نواحی صورت خود حس رضایتی ندارند لاغری با لیپوماتیک غبغب را امتحان می کنند و این موضوع می تواند باعث تقارن در نقاطی از چهره که متقارن بودن خود را از دست داده اند یا مشخص شدن خط فک که موجب می شود زیبایی صورت دو چندان شود گردد.

لاغری با لیپوماتیک یا بی حسی

گاهی اوقات ممکن است که برای انجام لیپوماتیک از بی حسی استفاده کنند در این حالت فرد را دچار بی حسی موضعی کرده و بعد فرآیند عمل را انجام می دهند . معمولا به علاوه داروهای بی حسی داروهایی نیز برای کاهش دادن خونریزی برای افراد تجویز خواهد شد. این روش ها شامل استفاده از انرژی PAL ، UAL و لیزر هستند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button