جراحی بینی ترمیمی

برخی از افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند ، از نتیجه جراحی بینی خود در بار اول رضایت ندارند ، به همین دلیل از جراح خود می خواهد تا دوباره تحت عمل زیبایی بینی قرار بگیرند. جراحی بینی ترمیمی نامی است که برای این عمل در نظر گرفته شده است. با مراجعه به دکتر محمدرضا اخوندی نسب ، بهترین جراح بینی تهران می توانید این عمل را انجام دهید.

 

جراحی بینی ترمیمی - دکتر آخوندی نسب

 

هدف اصلی جراحی بینی ترمیمی در تهران ، رفع کردن ایراداتی است که در عمل جراحی قبل برطرف نشده و از لحاظ پزشکی امکان رفع آن وجود دارد. معمولاً در عمل بینی ترمیمی از روش باز برای دسترسی به ساختمان زیر پوست بینی استفاده خواهد شد. درصورتی که جراحی اولیه نیز به روش باز انجام شده باشد ، می توان از همان محل برش های لازم را ایجاد نمود.

شرایط لازم برای انجام عمل بینی ثانویه

اولین و مهم ترین موضوع این است که صبور باشید و اجازه دهید تا یک سال از زمان انجام جراحی اولیه بینی تان بگذرد ؛ در این یک سال با ترمیم بافت های بینی و کاهش میزان قابل توجه ورم ناشی از جراحی بینی ، از بین رفته و در نهایت بینی تا حد زیادی شکل پایانی را به خود گرفته است و در نتیجه ایرادات بینی کاملاً مشخص خواهد بود.

آیا عمل بینی ترمیمی در بین بینی های گوشتی مرسوم تر است یا استخوانی ؟

معمولا بینی های استخوانی به دلیل اینکه استخوان های محکم و پوست بسیار نازکی دارند کمتر نیازمند عمل ترمیمی هستند و بینی های گوشتی به دلیل پوست ضخیم و استخوان ها و غضروف بسیار ظریف در پی انجام جراحی ثانویه می باشند. زیرا امکان افتادگی در این نوع بینی ها بیشتر می باشد.

آیا در جراحی بینی ترمیمی نیاز به اضافه کردن گرافت می باشد ؟

اضافه کردن گرافت جهت ترمیم و اصلاح ساختار در عمل بینی ترمیمی ضروری می باشد. زیرا در عمل اولیه مقداری تغییرات صورت گرفته و استخوان ها و غضروف هایی خارج شده اند و پوست را نازک تر کرده اند. به همین دلیل با اضافه کردن گرافت تا حدودی می توانند مشکلات ساختاری را برطرف کنند این گرافت ممکن است سیلیکونی و یا طبیعی باشد.

چسب زدن به بینی ترمیمی

چسب زدن بعد از جراحی اولیه بسیار نکته مهمی می باشد و افراد به جهت اینکه نیازمند مقادیری تغییر در ساختار و شکل بینی می باشند با عملی تقریبا سخت تر رو به رو خواهند بود به همین جهت بعد از برداشتن آتل در جراحی بینی ترمیمی باید چسب زدن را به طریقه اصولی و صحیح حتما انجام دهند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی ترمیمی

  1. عمل بینی ترمیمی به دلیل حساسیت هایی که شامل می شود به مراقبت های بیشتری احتیاج خواهد داشت.
  2. بعد از اینکه به منزل برگشتید در مورد استراحت نکاتی وجود دارد که می بایست به خوبی رعایت کنید. نباید سر خود را پایین بیاندازید و به هنگام خواب باید به پشت بخوابید و از بالاتر نگه داشتن سر غافل نشوید.
  3. برای جلوگیری از هرگونه تورم بعد از جراحی بینی ترمیمی در تهران ، می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.آن را مستقیما به روی موضع قرار ندهید و حتما درون حوله بپیچید.
  4. از کار و فعالیت های سنگین باید به مدت 3 ماه دور بمانید.

جراحی بینی ترمیمی - دکتر آخوندی نسب

هزینه جراحی بینی ترميمی در تهران

از آنجایی که عمل بینی از جراحی های پیچیده محسوب می شود ، هزینه آن نسبت به سایر اقدامات زیبایی بیشتر است. لازم به ذکر است که هر بار که این جراحی مجددا تکرار شود ، به پیچیدگی آن نیز اضافه خواهد شد. به همین دلیل هزینه جراحی بینی ترمیمی در تهران نسبت به قیمت جراحی اولیه بیشتر است.

انتخاب جراح بینی ترمیمی خوب در تهران

انجام جراحی بینی ترمیمی نیازمند مهارت و تجربه بالایی است ، بنابراین در انتخاب جراح بینی خود نهایت دقت را داشته باشید. از آنجایی که انجام عمل بینی ترمیمی بعد از یکسال امکان پذیر است ، افراد از وقت کافی برای انتخاب جراح پلاستیک خوب در تهران ، برخوردار می باشند.

ویژگی های بهترین جراح بینی ترمیمی تهران

  1. جراح باید بتواند از انجام انواع عمل بینی نتایج مطلوبی کسب کند و قادر به جراحی انواع بینی باشد.
  2. دکتر بینی خوب در تهران موظف است بیمار را در جریان اقدامات قبل و بعد از عمل رینوپلاستی قرار دهد.
  3. جراح با تجربه منافع مالی خود را مد نظر قرار نمی دهد و سلامت و رضایت بیمار را در اولویت کار خود قرار می دهد.
  4. جراح پلاستیک بینی با صبر و حوصله به تمام سوالات بیمار پاسخ داده و با جلب اعتماد ایشان موجب آرامش خاطر فرد متقاضی می شود.
  5. جراح بینی خوب بر علم ریاضی و زیبایی شناسی مسلط است و با خلاقیت می تواند دیدگاه کلی از نتیجه جراحی بینی ترمیمی را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد.
  6. در صورتی که بیمار انتظار نامعقولی از عمل زیبایی بینی داشت ، او را متقاعد کند ، در غیر این صورت از جراحی کردن وی صرف نظر نماید.
  7. دکتر عمل ترمیمی ، باید قادر به تشخیص و درمان تمام ایرادات بینی باشد و قبل از جراحی به بررسی سوابق بیماری و حساسیت های دارویی فرد باشد.

جراحی بینی ترمیمی - دکتر آخوندی نسب

نحوه انتخاب دکتر عمل ترمیمی بینی در تهران

  • پرس و جو از دوستان ، آشنایان و اطرافیان که قبلا جراحی بینی انجام داده اند.
  • تهیه لیستی از جراحان بینی ازطریق جستجو در گوگل یا سایر موتورهای جستجو
  • با مراجعه به سایت جراحان به بررسی رزومه کاری و میزان تحصیلات ایشان بپردازید.
  • مشاهده نمونه کارهای جراح پلاستیک و زیبای خوب در تهران ، یکی از بهترین اقداماتی است که شما را در سنجش میزان مهارت جراح راهنمایی می کند.
  • بدین منظور می توانید به گالری تصاویر سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه فرمایید.

اقدامات قبل از جراحی بینی ترمیمی

  • از دو هفته قبل از عمل از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات حاوی الکل خودداری نمایید.
  • مصرف داروهای استروئیدی همچون آسپرین و پروفن نیز از دو هفته قبل از جراحی ممنوع می باشد.
  • روز قبل از جراحی از مایعات بیشتری استفاده کنید.
  • شب قبل از عمل بینی ترمیمی استحمام کنید و از 8 ساعت قبل از آن چیزی میل نکنید.
  • از لباس دکمه دار یا جلوباز استفاده نمایید.
  • خانم ها بدون آرایش و آقایان بدون ریش و سبیل به محل جراحی بینی ترمیمی در تهران ، مراجعه نمایند.
  • از به همراه داشتن زیور آلات نیز خودداری کنید.
  • به اتفاق یک همراه و نیم ساعت زود تر از ساعت موعود در محل جراحی حضور داشته باشید.

سوهان کشیدن بعد از عمل بینی

رسپینگ بینی با سوهان کشی بینی معمولا در شرایطی کاربرد دارد که فرد مدتی بعد از انجام جراحی شاهد باقی ماندن مقداری استخوان اضافه و یا قوز روی استخوان بینی خود باشد. همچنین این تکنیک برای افرادی که متوجه برخی ناهمواری ها بعد از عمل زیبایی بینی می شوند ، کاربرد دارد و می توان به کمک سوهان کشیدن و بدون نیاز به جراحی بینی ترمیمی ، در مدت زمان کوتاهی ایرادات بینی را برطرف نمود. در ادامه مراحل انجام سوهان کشیدن بینی شرح داده شده است :

  1. در مرحله اول برای رفع احساس درد لازم است به بینی بی حسی تزریق شود.
  2. در مرحله بعدی برآمدگی و یا قوز استخوان بینی علامت گذاری و مشخص شده تا سوهان در همان ناحیه کشیده شود.
  3. سپس بر اساس میزان برآمدگی و اندازه قوز ، سوهان مناسبی توسط جراح پلاستیک انتخاب می شود.
  4. در این مرحله لازم است برش بسیار کوچکی از سوراخ های بینی ایجاد شود تا از طریق این برش بتوان سوهان را به بافت بینی وارد نمود.
  5. در مرحله نهایی پزشک تا جایی که مشکلات و برآمدگی استخوان بینی برطرف شود ، به سوهان کشی ادامه می دهد.

چه افرادی برای انجام عمل ترمیمی بینی کاندید مناسبی هستند ؟

  • افرادی که در نفس کشیدن از راه بینی دچار مشکل شده اند.
  • افرادی که بینی آن ها بعد از انجام رینوپلاستی اولیه فرم مناسبی نداشته و به دلیل بد شکلی تاثیرات منفی در چهره و روحیه بیمار ایجاد شده است.
  • در شرایطی که بعد از برطرف شدن تورم بینی ، همچنان برخی مشکلات و ایرادات ظاهری در بینی وجود داشته باشد.
  • نامتقارن بودن سوراخ های بینی از دیگر علت های مهم مراجعه افراد برای انجام جراحی بینی ترمیمی در تهران است.
  • افرادی که قوز بینی شان به طور کامل برطرف نشده و امکان رفع آن در جراحی مجدد وجود دارد.
  • افرادی که لازم است تا با گرافت گذاری نواقص ناشی از جراحی اولیه را برطرف نمایند ؛ به طور معمول این گرافت ها ابتدا از بدن خود فرد ( لاله گوش ، غضروف بینی و در نهایت دنده ) تهیه خواهد شد که الویت جراح با غضروف خود بینی می باشد.

نکته قابل توجه : لازم است در نهایت نتیجه ای که از عمل زیبایی بینی حاصل می شود ، تنها بر زیبایی بینی متمرکز نباشد و بینی حتما در هماهنگی با سایر اجزای صورت باشد و مشکلات عملکردی بینی رفع شده تا در نهایت بیمار بتواند علاوه بر تنفس راحت از راه بینی از زیبایی بینی خود لذت ببرد. در صورتی که هریک از فاکتورهای فوق رعایت نشود ، ممکن است فرد به انجام عمل بینی ترمیمی در تهران نیاز پیدا کند.

سوالات متداول در خصوص جراحی بینی ترمیمی

ریکاوری عمل بینی ترمیمی به چه صورت می باشد ؟

همانطور که پیش تر نیز به ان اشاره نمودیم جراحی بینی ترمیمی عملی پرچالش می باشد و حتما باید نزد یک پزشک با تجربه و کاربلد انجام شود. پروسه ای که بعد از جراحی در پیش روی شما می باشد نیز نیازمند مراقبت های بیشتری نسبت به جراحی اولیه است. سعی کنید تا حدی که می توانید در معرض ضربه قرار نگیرید ، درمحیطهای شلوغ و پر هیاهو تا مدتی پس از جراحی حضور پیدا نکنید. ورزش های سنگین و پربرخورد را تا مدتی کنار بگذارید برای رفع هرگونه تورم کمپرس سرد را با نظر پزشک در اطراف موضع ورم کرده قرار دهید.سعی کنید به هیچ عنوان اجازه برخورد هیچ عاملی را با بینی ندهید.

آیا جراحی ثانویه بینی دارای ریسک می باشد ؟

جراحی ثانویه بینی نیز پروسه زیبایی می باشد و مسلما دارای عوارضی می باشد خونریزی ، تورم و کبودی از جمله بارزترین عارضه های بعد از جراحی می باشند که می توانید از دستورالعمل های جراح برای مقابله با این مشکلات استفاده کنید.

انتخاب جراح بینی ترمیمی چگونه است ؟

انتخاب جراح بینی ترمیمی در تهران بسیار امر مهمی است زیرا این عمل چالش ها و ریسک های بیشتری مانند گرافت گذاری و تکنیک های پیشرفته و دشوار دیگری را نسبت به جراحی اول در پیش روی شما و دکتر دماغ خواهد گذاشت. در انتخاب جراح بینی ترمیمی به مواردی چون تجربه و تخصص وی توجه ویژه ای داشته باشید. در مراجعه به مطب با نمونه کارهای جراح روبرو خواهید شد که می تواند گواه بسیار خوبی برای مجرب بودن جراح باشد. حتما پیش از هرکاری از دیگرانی که پیش از شما جراحی بینی ترمیمی در تهران ، را انجام داده اند پرس و جو کنید تا بی گدار به آب نزنید.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button