لیپوماتیک ساق پا

لیپوماتیک ساق پا

وجود مقادیر زیادی چربی در ناحیه ی ساق پا جزو مشکلاتی است که در برخی افراد دیده می شود . این افراد به طور معمول در پوشیدن شلوار های تنگ و یا کفش های ساق بلند با مشکل مواجه خواهند شد . افرادی که دارای ساق پای چاق می باشند می توانند از روش لیپوماتیک ساق پا بهره مند شوند زیرا معمولا با کمک رژیم و ورزش نیز نمی توان چربی های اضافی موجود در این ناحیه را از بین برد .

اغلب بزرگ بودن ساق پا در اثر عواملی نظیر انباشته شدن زیاد چربی در آن ناحیه ایجاد می گردد و لاغر کردن آن کار دشوار و زمانبری خواهد بود زیرا این قسمت از بدن توسط ماهیچه های بسیار سختی پوشیده شده و چربی ها نیز در میان این ماهیچه ها قرار گرفته می باشند . لازم به ذکر است لیپوماتیک ساق پا جزو بهترین روش ها برای رفع چربی های این ناحیه به شمار می آید .

لاغری با کمک روش لیپوماتیک :

لیپوماتیک روشی نوین برای از بین بردن چربی های بدن از جمله ساق پا به شمار می آید که پاهایی تراشیده و زیبا برای افراد به ارمغان می آورد . به منظور انجام روش لیپوماتیک با استفاده از لوله ی فلزی باریکی به چربی های زیر پوست ورود پیدا می کنند و بعد از اینکه اتصال سلول های چربی شکسته شد ، چربی ها را بدون هیچگونه آسیبی از بدن تخلیه می کنند . ضمنا لیپوماتیک از شل شدگی پوست نیز جلوگیری می کند و منجر به لیفت و سفت شدن پوست می شود .

این عمل تحت بی حسی موضعی و به صورت سرپایی قابل انجام است و به بی هوشی عمومی نیازی ندارد . بعد از بکارگیری این روش امکان دارد در ناحیه ی مورد درمان تورم و کبودی ایجاد شود که به تدریج برطرف خواهد شد .

دوران نقاهت بعد از عمل لیپوماتیک کوتاه می باشد لذا افراد بعد از زمان خیلی کوتاهی می توانند به سر کار خود برگردند .

اگر می خواهید پاهای تراشیده و زیبایی داشته باشید می توانید از شیوه ی لیپوماتیک ساق پا و ران استفاده نموده و از چربی های بدست آمده برای حجیم سازی باسن استفاده کنید .

 

دکترآخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی ( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button