تفاوت لیپوماتیک با سایر روش ها

تفاوت لیپوماتیک با سایر روش ها

لیپوماتیک روشی نوین برای زدودن چربی های اضافی بدن که حتی با ورزش و رژیم هم از بین نمی روند ، محسوب می شود . در برخی افراد که دچار چاقی می باشند اعتماد به نفس پایین می آید و موجب نارضایتی همین افراد از اندام خود می گردد . با استفاده از عمل لیپوماتیک افراد می توانند چربی های موضعی بدن خود را تخلیه سازند و به اندامی ایده آل دست یابند . لیپوماتیک از بهترین روش ها برای تخلیه ی چربی ها است که در مقایسه با سایر روش ها عوارض کمتری را نیز دربرخواهد داشت . در ذیل به موضوع تفاوت لیپوماتیک با سایر روش ها می پردازیم .

تفاوت لیپوماتیک با سایر روش ها

تفاوت لیپوماتیک با لیزرلیپولیز :

پیش از انجام لیزر لیپولیز از انرژی لیزر استفاده می شود در حالی که در لیپوماتیک اینگونه نیست . در لیزر لیپولیز بعد از تزریق مایع تامی در بافت چربی های موضعی ، با کمک لیزر این چربی ها سست شده و به صورت مایع در می آیند و سپس از بدن تخلیه می شوند .

تفاوت لیپوماتیک با اولترازد :

به طور کلی تمام این دستگاه ها به کار لیز و خارج کردن چربی ها می پردازند اما تفاوت اولترازد در این است که بر اثر امواج صوتی و حرارتی چربی ها را از بدن تخلیه می شوند .

تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن :

عمل لیپوساکشن همانند روش لیپوماتیک انجام می شود ولی در عمل لیپوساکشن در یک جلسه میزان کمتری از چربی ها از بدن تخلیه می شوند و تورم و درد و خونریزی نیز در لیپوماتیک کمتر ایجاد می شود . به طور کلی کاهش سایز در لیپوماتیک بیشتر اتفاق می افتد .

تفاوت لیپوماتیک با واترجت :

این روش نیز مانند لیپوماتیک است اما در این روش از فشار قوی آب برای خارج کردن چربی ها استفاده می شود .

دکترآخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی ( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button