جراح پلاستیک و زیبایی

جراح پلاستیک و زیبایی

جراح پلاستیک و زیبایی : در طول زندگی هر انسانی حوادث ناگواری وجود دارد که باعث تغییردر ظاهر او می شود ، البته برخی از مشکلات ظاهری نیز مربوط به مشکلات مادرزادی است واز کودکی با افراد همراه است .

برای ترمیم و اصلاح مشکلات مادرزادی یا مشکلاتی که بر اثر حادثه به وجود آمده اند نیاز است تا افراد جراحی های زیبایی و پلاستیک انجام دهند.

هرچند گاهی  ایرادات مرتبط با ظاهر انسان ایرادهای جدی نیستند ولی اگر همان ایرادهای سطحی نیز برطرف شوند زیبایی فرد دوبرابر می شود .

برای انجام جراحی های مرتبط با صورت و اندام نیاز است تا افراد به یک جراح پلاستیک و زیبایی مراجعه کنند.

جراح پلاستیک و زیبایی فرد متخصصی است که می تواند تمام جراحی های مربوط به صورت و بدن را انجام دهد.

امروه انجام جراحی های زیبایی چون جراحی پلک ، جراحی بینی ، جراحی سینه و غیره گسترش یافته اند  و در اغلب اوقات هدف از انجام اینگونه جراحی ها ، افزایش زیبایی چهره است .

جراح پلاستیک و زیبایی

برخی از خدمات جراح پلاستیک و زیبایی

یک جراح پلاستیک و زیبایی تمامی جراحی های مرتبط با بدن را انجام می دهد که در ادامه مقاله برخی از خدمات دکتر آخوندی نسب یکی از بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران ذکر شده است .

  • جراحی بینی یا رینوپلاستی
  • انواع روش های پیکرتراشی و لاغری
  • جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی
  • جراحی پلک یا بلفاروپلاستی
  • جراحی های مرتبط با سینه
  • جراحی تغییر جنسیت و غیره.

مشاهده نمونه کارها و مطالعه قسمت درباره دکتر ، به متقاضیان جراحی های پلاستیک و زیبایی کمک می کند تا از میزان مهارت و توانایی دکتر آخوندی نسب اطلاعات مفیدی کسب کنند.

هزینه جراحی پلاستیک و زیبایی

هزینه دقیق جراحی های پلاستیک و زیبایی را نمی توان پیش از معاینه بیمار اعلام کرد زیرا گاهی جراحی ساده و گاهی پیچیده است .

برخی از جراحی های پلاستیک صورت یا بدن به منظور بازسازی یا ترمیم ناحیه مورد نظر انجام می شوند و به طور معمول جراحی های مرتبط با بازسازی ، پچیده تر هستند.

همچنین هزینه جراحی شکم یا روش های دیگر لاغری با توجه به میزان چربی های بدن فرد گفته می شود .

در ابتدا باید مشخص شود که هدف از انجام جراحی رفع چه مشکلی است ، سپس با توجه به فاکتورهای مرتبط با هزینه ، قیمت نهایی اعلام می شود.

در انتخاب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی وسواس زیادی به خرج دهید زیرا هر گونه جراحی ای که در ناحیه صورت یا بدن انجام شود با زیبایی و سلامت فرد ارتباط مستقیم دارد و به هیچ وجه نباید اشتباهی به وجود آید.

 

دکترمحمدرضا آخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( جراحی شکم – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button