فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی : با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ، امروزه روش های مختلفی برای انجام جراحی های زیبایی و پلاستیک چون جراحی بینی ، بلفاروپلاستی و غیره وجود دارد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی علاوه بر گذراندن دوره تخصصي جراحي عمومي يك دوره سه ساله فوق تخصصي را نيز بايد سپري كند تا مهارت لازم را در زمینه های مختلف جراحی زیبایی و پلاستیک به دست آورد.

جراحی های زیبایی و پلاستیک برای بهبود ظاهر انجام می شوند و نحوه انجام آن ها و نتیجه ای که حاصل می شود اهمیت بسیار بالایی دارد.

به دلیل اهمیت بالای جراحی های زیبایی و پلاستیک بهتر است که به یک فوق تخصص جراحی های زیبایی و پلاستیک مراجعه کنید تا نگرانی درباره ی نتیجه جراحی زیبایی نداشته باشید.

زیرا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، تجارب و مهارت زیادی در انجام جراحی های زیبایی دارد و به خوبی با تکنیک های آن آشنایی دارد و خصوصا هارموني قسمتهاي مختلف صورت و بدن را حفظ مي كند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

برخی از ویژگی های جراح پلاستیک و زیبایی

  • آشنایی کامل با تکنیک های جراحی زیبایی و پلاستیک
  • گذراندن دوره های تخصصی و داشتن مهارت بالا
  • آشنایی با استانداردهای زیبایی و نکات پزشکی
  • اهمیت به سلامت جسمانی بیمار و بررسی کامل وضعیت او قبل ازجراحی زیبایی و پلاستیک

افرادی که می خواهند جراحی هایی چون جراحی بینی ، پیکرتراشی ، جراحی پلک و دیگر جراحی های زیبایی را انجام دهند به دنبال بهترین جراح پلاستیک هستند .

حتی برخی افراد به دلیل حساسیت های زیادی که دارند به دنبال بهترین جراح پلاستیک ایران هستند تا بعد از جراحی زیبایی عوارضی آن ها را تهدید نکند و از نتیجه رضایت کامل داشته باشند.

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می تواند تمام جراحی های زیبایی صورت را به روش باز و آندوسکوپی انجام دهد.

برخلاف یک جراح زیبایی که فقط در چند زمینه محدود تخصص دارد یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تمام زمینه های زیبایی تخصص مورد نیاز را دارد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

برخی از خدمات دکتر محمدرضا آخوندی نسب :

  • جراحی بینی یا راینوپلاستی
  • جراحی تغییر جنسیت یا فالوپلاستی
  • جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی
  • جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی
  • جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی
  • پروتز گونه
  • پروتز چانه و زاویه سازی فک
  • جراحی سینه

برای اطلاعات بیشتر درباره دکتر محمدرضا آخوندی نسب ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران ،  به قسمت درباره دکتر مراجعه فرمایید.

قطعاً هر فردی به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهد به همین دلیل قبل از انجام جراحی های زیبایی و پلاستیک به خوبی تحقیق کنید تا بهترین را انتخاب کنید و زیبایی و سلامت خود را به خطر نیندازید.

انتخاب جراح زیبایی و پلاستیک اهمیت بسیار بالایی دارد و حتماً فردی را انتخاب کنید ک صداقت داشته باشد زیرا در صورت صادق بودن و وجدان کاری داشتن با توجه به وضعیت جسمی شما مشاوره های مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد و در صورتی که جراحی ای که قصد انجام آن را دارید مناسب شما نباشد بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود حقیقیت را می گوید.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

هزینه جراحی زیبایی و پلاستیک

جراحی چون جراحی تغیییر جنسیت بسیار پیچیده و زمان بر است به همین دلیل هزینه بالاتری از جراحی بینی دارد حتی گاهی تفاوت هزینه بین جراحی های زیبایی و پلاستیک به قدری زیاد است که برخی از افراد متعجب می شوند.

جراحی های چون جراحی بینی، بلفاروپلاستی ، جراحی گوش ، پروتز چانه دارای یک حداقل و حداکثر هزینه هستند و می توان پیش از معاینه بیمار هزینه را به طور حدودی گفت اما جراحی های چون ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک این گونه نیستند.

برای تعیین هزینه جراحی های مرتبط با لاغری در ابتدا بیمار باید معاینه شود تا میزان حجم چربی تعیین شود .

پس از تعیین شدن درصد چربی بدن ، جراح متخصص زیبایی و پلاستیک دستمزد خود را اعلام می کند.

بنابراین هر کدام از جراحی های زیبایی و پلاستیک هزینه خاصی دارند زیرا هدف انجام جراحی های متفاوت است و جراح پلاستیک و زیبایی دستمزد خود را با توجه به جراحی ای که انجام می دهد تعیین می کند.

دکترمحمدرضا آخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( جراحی شکم – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button