جراح بینی در تهران

جراح بینی در تهران

جراح بینی در تهران : انتخاب جراح بینی یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی بینی می باشد زیرا بروز عوارض یا عدم بروز عوارض ارتباط مستقیمی با مهارت جراح بینی دارد .

به همین دلیل انتخاب جراح بینی برای متقاضیان جراحی بینی کمی دشوار است.

متقاضیان عمل جراحی بینی باید به خوبی از میزان اهمیت یک جراح بینی خوب باخبر شوند زیرا یک انتخاب اشتباه می تواند عملکرد بینی و زیبایی بیمار را تحت تاثیر قرار دهد.

مهارت و تسلط به تکنیک های جراحی بینی باعث می شود تا جراح بینی به خوبی جراحی را انجام دهد و بیمار پس از جراحی بینی هیچ گونه مشکل یا عوارضی نداشته باشد .

جراح بینی در تهران

انتخاب جراح بینی

یکی از بهترین روش های انتخاب جراح بینی جستجو در مرورگرهای اینترنتی است.

یک جستجو ساده در مرورگرهای اینترنتی این امکان را به متقاضیان می دهد که با جراحان بینی بسیار زیادی آشنا شوند .

همچنین شما می تواند با جستجوی کلمه جراح بینی در تهران در مرورگرهای اینترنتی با جراحان بینی ای که در تهران فعالیت دارند آشنا شوید .

پس از جستجو می توانید نمونه کارهای هر جراح بینی را در سایت و صفحه اینستاگرام مشاهده کنید.

مشاهده نمونه کارها بهترین دلیل برای اثبات میزان مهارت است .

دومین راه پرس و جو از افرادی است که جراح بینی انجام داده اند.

افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند تجربه انتخاب جراح بینی را دارند و شما می توانید از تجربیات آن ها استفاده کنید.

درباره دکتر آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب یکی از بهترین جراحان بینی در تهران هستند که مهارت بالایی در انجام جراحی بینی دارد .

در اصل دکتر آخوندی نسب ، فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند و علاوه بر انجام جراحی بینی قادر به انجام هر نوع جراحی دیگری حتی جراحی تغییر جنسیت نیز هستند .

با توجه به این موضوع که دکتر آخوندی نسب ، جراح پلاستیک و زیبایی هستند می توانند تمامی جراحی های مرتبط با بینی را انجام دهند  .

انجام جراحی ترمیمی بینی بسیار پیچیده است و هر جراح بینی قادر به انجام عمل بینی ثانویه نیست .

اما دکتر محمدرضا آخوندی نسب به خوبی می تواند ایرادات جراحی بینی قبلی را رفع نماید و فرم بینی را به بهترین شکل ممکن اصلاح نماید .

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر محمدرضا آخوندی نسب می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه کنید .

در صفحه رسمی اینستاگرام دکتر آخوندی نسب می توانید با ایشان ارتباط داشته باشید و از طریق دایرکت از هزینه ها باخبر شوید .

همچنین می توانید با مطرح کردن مشکل خود از بهترین روش درمان مطلع شوید و در صورتی که نیاز به مشاوره و معاینه حضوری داشتید با شماره های مطب تماس بگیرید .

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه رینوپلاستی یکی از بحث های داغ میان متقاضیان جراحی زیبایی بینی می باشد .

تفاوت هزینه ها در این جراحی به قدری زیاد است که اغلب متقاضیان معترض هستند که چرا رینوپلاستی هزینه ثابت ندارد ؟

برای جراحی بینی هزینه ثابتی تعیین نشده است زیرا جراحی با توجه به نوع بینی بیمار و مشکل بینی ، راحت یا دشوار است .

برخی از مشکلات بینی مانند قوز های بسیار برجسته یا بینی بیش از حد منحرف ، نیاز به مدت زمان طولانی تری برای عمل جراحی بینی دارند در نتیجه ، جراح بینی برای انجام اینگونه رینوپلاستی ها دستمزد بیشتری دریافت می کند .

برای اینکه از هزینه رینوپلاستی مطلع شوید باید به جراح بینی مد نظرتان مراجعه کنید .

هزینه رینوپلاستی با توجه به فاکتورهایی چون : دستمزد جراح بینی ، هزینه های بیمارستان و موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان تعیین می شود .

هزینه جراحی زیبایی زیبایی بینی در تهران با شهرهایی چون شیراز یا تبریز و دیگر شهرها ، می تواند متفاوت یا کاملاً مشابه باشد .

در اصل شهر ، نقش اساسی در تعیین هزینه ندارد و بخش بیشترهزینه با توجه به دستمزد جراح بینی تعیین می شود و بخش اندکی از هزینه نیز شامل هزینه های بیمارستان می باشد .

جراحی بینی

در واقع جراحی بینی با هدف اصلاح ایرادات ظاهری و مشکلات تنفسی انجام خواهد شد. به دلیل محل قرار گیری بینی که واقع در مرکز صورت می باشد، با ایجاد کوچک ترین تغییر در آن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره داشته و میان بینی و سایر اجزای صورت هماهنگی ایجاد خواهد شد.

جراح بینی در تهران

اهداف جراحی بینی

به طور کلی جراحی بینی با دو هدف انجام می شود:

درمانی و زیبایی

در جراحی زیبایی بینی ، ایرادات ظاهری همچون قوز ، برآمدگی ، کجی و غیره برطرف خواهد شد ولی در جراحی درمانی بینی مشکلات عملکردی همچون اختلالات تنفسی و غیره اصلاح می شود.

لازم به ذکر است بیمارانی که بیمه دارند، معمولا برای جراحی درمانی هزینه ای پرداخت نخواهند کرد و بیمه هزینه هایش را متقبل می شود اما برای جراحی زیبایی بینی بیمه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

انواع روش های جراحی بینی

جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام خواهد شد. تفاوت این دو روش در محلی است که قرار است برش در آن ایجاد شود. همچنین انتخاب هر یک از این روش ها به سلیقه و مهارت جراح بستگی دارد.

برش هایی که در جراحی بینی به روش باز ایجاد می شوند، در سطح خارجی پوست هستند. پس از ایجاد برش به کمک ابزاری خاص پوست از بینی جدا خواهد شد و با توجه به خواست و تناسبات صورت بیمار تغییرات ایجاد می شوند.

در این روش به دلیل باز بودن ساختار بینی ، جراح دید کاملی به داخل ساختمان بینی داشته و امکان نامتقارنی یا خطا بسیار کم است.

در مقابل در جراحی بینی بسته برش ها در سطح خارجی پوست ایجاد نمی شوند و تنها از درون سوراخ بینی برش زده می شود. این جراحی بیشتر برای افرادی که بینی آن ها دارای مشکل خاصی نیست مناسب می باشد.

از مزایای جراحی بینی بسته می توان به کاهش میزان کبودی و تورم پس از جراحی اشاره نمود.

جراح بینی در تهران

نکته

لازم به ذکر است برای تغییر حالت در پره های بینی ، بدون توجه به اینکه جراحی از چه روشی انجام شده، برش هایی در این نواحی ایجاد خواهند شد.

انواع بینی

مهم ترین عامل در نتیجه جراحی بینی ، میزان ضخامت پوست است که این ویژگی موجب شده بینی ها به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم شوند.

بینی استخوانی دارای دو مشخصه مهم است که باعث شده بینی ایده آلی برای جراحی زیبایی بینی باشد و در صورتی که جراح بینی خوب و با تجربه ای انتخاب کنند، نتیجه بسیار مطلوبی از عمل کسب خواهند کرد. این دو ویژگی عبارتند از:

پوست نازک و استخوان محکم

به همین جهت افرادی که از بینی استخوانی برخوردار هستند از انجام انواع جراحی بینی فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی نتایج مطلوبی کسب می کنند.

اما بینی های گوشتی از پوست ضخیم تری برخوردارند و غضروفشان ضعیف تر است. به همین جهت تنها قادر به انجام جراحی بینی طبیعی می باشند، چرا که اگر اقدام به جراحی بینی فانتزی یا نیمه فانتزی نمایند، هنر دست جراح و تغییرات ایجاد شده به طور کامل قابل مشاهده نیست.

افرادی که از بینی گوشتی برخوردارند همواره نگران برگشت پذیری بینی خود می باشند. در گذشته عمل بینی به صورت کاهنده بود به این صورت که از حجم بینی کم می شد؛ از این رو بینی پس از گذشت چند سال حدودا به حالت قبل بر می گشت یا نوک بینی کمی افتاده می شد. اما امروزه برای جلوگیری از بروز این عوارض جراحی بینی با گرافت گذاری و تقویت غضروف انجام می شود.

جراح بینی در تهران

جراحی بینی با لیزر

امروزه شاهد تبلیغات زیادی در رابطه با جراحی بینی با لیزر هستیم، اما علی رغم همه پیشرفت هایی که جراحی بینی داشته ، هنوز قادر به ایجاد برش در ساختمان و بافت بینی نیست. بنابراین این تبلیغات قابل اعتماد نمی باشند. توجه داشته باشید که لیزر تنها قادر به ایجاد تغییرات در پوست بینی است و به از بین بردن جای بخیه ها کمک می کند.

نتایج جراحی بینی

جراحی بینی طبیعی

بینی های طبیعی قوسی ندارند و زاویه نوک بینی تا لب حدود 90 تا 95 درجه می باشد. این جراحی بیشتر مناسب افرادیست که قصد اصلاح ایرادات بینی خود را دارند یا نمی خواهند مشخص باشد که جراحی زیبایی انجام داده اند.

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی مناسب افرادیست که دارای بینی استخوانی هستند. این بینی ها قوس دار بوده و نوک بینی سربالا خواهد بود. برای انجام این جراحی توجه داشته باشید که انتظار معقولی از جراح خود داشته باشید. چرا که جراحی بینی فانتزی پر ریسک بوده و در صورتی که بینی بیش از حد کوچک یا سربالا شود ، علاوه بر بهم ریختن تناسبات صورت فرد، باعث ایجاد مشکلات تنفسی خواهد شد.

جراحی بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی حالتی بین بینی فانتزی و نیمه فانتزی را دارد به این صورت که فاقد شدت قوس بینی های فانتزی می باشد.

جراح بینی در تهران

جراحی ترمیمی بینی

هنگامی که افراد از نتیجه جراحی بینی خود راضی نباشند، اقدام به جراحی بینی ترمیمی خواهند کرد.

عواملی که در جراحی بینی ترمیمی اصلاح می شوند عبارتند از:

  • اصلاح مشکلات تنفسی ناشی از جراحی بینی اولیه
  • اصلاح نامتقارنی سوراخ های بینی
  • اصلاح بیش از حد سربالا شدن بینی
  • اصلاح بیش از حد کوچک شدن بینی
  • اصلاح برآمدگی باقی مانده از جراحی بینی اولیه
  • اصلاح کجی بینی

لازم به ذکر است انجام این جراحی تنها پس از گذشت یک سال امکان پذیر می باشد. همچنین هزینه آن به نسبت جراحی بینی اولیه به دلیل پیچیده تر بودن آن بیشتر است.

هزینه جراحی بینی

هزینه رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که پس از بررسی و معاینه توسط جراح بینی مشخص خواهد شد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button