بهترین دکتر عمل بینی در تهران

 متقاضیان جراحی بینی برای کسب نتیجه ایده آل به دنبال بهترین دکتر برای انجام جراحی بینی هستند و از شهر خود برای انتخاب بهترین جراح بینی شروع می کنند . افرادی که ساکن تهران هستند و قصد انجام جراحی بینی دارند در ابتدا عبارت هایی چون جراح بینی تهران ، بهترین جراح بینی در تهران یا بهترین دکتر عمل بینی در تهران کیست و جملات این چنینی را جستجو می کنند تا با جراحان بینی که در تهران فعالیت دارند آشنا شوند . هدف هر فردی از انجام جراحی بینی ، زیباتر شدن فرم بینی بدون بروز عوارض است به همین دلیل به دنبال جراح بینی ای هستند که مهارت بالایی داشته باشد . دکتر محمدرضا آخوندی نسب عضو فعال انجمن ببن المللي جراحان پلاستيك امريكا مي باشد و دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ايران است.

برای مشاهده نمونه کارهای ایشان به صفحه رسمی اینستاگرام دکتر آخوندی نسب مراجعه نمایید .

بهترین دکتر عمل بینی در تهران

اهمیت میزان انتخاب جراح بینی

انتخاب بهترین جراح بینی به عوامل متعددی بستگی دارد ، از جمله اهداف شما از جراحی ، تجربه و تخصص جراح پلاستیک بینی و غیره که هر کدام از اهمیت ویژه ای برخوردارند ؛ اما در کل ، موارد زیر می تواند به شما کمک کند تا بهترین پزشک را برای انجام این متد زیبایی انتخاب کنید :

مشاوره با جراح بینی : ملاقات با جراح پلاستیک بینی جهت بررسی نیازها ، اهداف و توقعات شما از جراحی اولین گام است . جراح شما باید فرم بینی شما را بررسی کرده و توضیحات لازم را در رابطه با نوع مدل بینی متناسب با انتظارات منطقی بیمار ارائه دهد.

بررسی گزینه ‌های مختلف : جراح پلاستیک بینی ممکن است به شما گزینه ‌های مختلفی از جمله جراحی با استفاده از پیوند غضروف از قفسه سینه ، غضروف گوش یا غضروف سپتوم بینی را پیشنهاد دهد. او ممکن است پیشنهادات خاصی برای تغییراتی مانند کوچک ‌سازی نوک بینی ، تنظیم زاویه بینی یا افزایش و کاهش حجم بینی داشته باشد.

بررسی تجربه جراح : مطمئن شوید که جراح دارای تجربه و تخصص لازم برای انجام جراحی بینی است. بررسی پروفایل و سوابق جراح ، شامل تعداد جراحی‌ های انجام شده و نتایج آنها ، می‌ تواند به شما آرامش خاطر بیشتری بدهد.

بررسی نتایج پیشین : از جراح خواهش کنید نمونه کارهای خود را که در گذشته انجام داده است را به شما نشان دهد تا بتوانید ایده‌ ای از کیفیت کار او بدست آورید.

بازخورد مشتریان : مطالعه نظرات و بازخورد های مشتریان پیشین ، درباره جراح و تجربه آنها می‌ تواند به شما در تصمیم ‌گیری کمک کند.

مطالعه و آموزش : قبل از تصمیم ‌گیری نهایی ، مطالعه و آموزش درباره نوع جراحی و پیشرفت ‌های جدید در عرصه های زیبایی می‌ تواند به شما کمک کند ، تا تصمیم خود را به طور هوشمندانه تری بگیرید.

در نهایت، تصمیم نهایی برای انتخاب بهترین جراح بینی باید بر اساس نیازها و تمایلات شما ، همراه با دقت کامل انجام شود تا نتیجه مطلوب از این پروسه زیبایی در کمترین زمان به دست آید .

در جلسه مشاوره با جراح بینی در تهران چه سوالاتی از او بپرسیم ؟

در جلسه مشاوره با جراح بینی ، مهم است که سوالات خود را با دقت انتخاب کرده تا اطمینان حاصل شود که درک کاملی از روند جراحی پیدا کرده اید . همچنین این سوالات می تواند از ترس و استرس شما پیش از انجام پروسیجر کاسته و شما را برای انجام این متد زیبایی آماده تر کند . در ادامه ، چند سوالی که می تواند در جلسه مشاوره با جراح بینی مطرح شود برای شما آورده شده است :

آیا جراحی بینی برای من مناسب است؟
چه نوع تغییراتی در بینی من ایجاد می شود؟
چه نوع نتایجی قابل انتظار است ؟
چه مدت زمانی برای روند بهبودی انتظار داشته باشم ؟
آیا این جراحی نیاز به بیهوشی عمومی دارد یا می ‌تواند با بیهوشی موضعی انجام شود؟
آیا ریسک ‌ها و عوارض مرتبط با جراحی بینی خطرناک است ؟
مراقبت های بعد از جراحی بینی شامل چه مواردی می شوند ؟
چه هزینه ‌ای باید برای جراحی بینی در نظر گرفت؟
آیا ممکن است نمونه‌ هایی از نتایج کارهای قبلی شما را مشاهده کنم؟

این سوالات به شما کمک می‌ کنند تا با درک کاملی از ساختار بینی خود ، به انجام این پروسه بپردازید. همچنین ، در نظر داشته باشید که می ‌توانید هر سوالی که برای شما مهم است را بپرسید ، بنابراین اگر سوالات دیگری دارید که ممکن است برای شما مهم باشند ، آنها را نیز مطرح کنید ؛ زیرا پزشک برای شما دوست و مشاوره خوبی است که می تواند با صبر و حوصله تمام چالش های ذهنی شما را در رابطه با این جراحی زیبایی مرتفع سازد .

عوارض عدم مراجعه به جراح بینی ماهر

همانطور که اشاره کردیم در صورت مراجعه به جراح بینی بی تجربه ، ممکن است بینی شما آسیب های جدی ببیند که عوارض آن تا سالها ماندگار خواهد بود . در ادامه می خواهیم برخی از این عوارض را بر شماریم :

  • سیستم تنفسی بیمار به دلیل باریک شدن بیش از حد حفره های بینی دچار اختلال می شود که مشکلات تنفسی را در پی خواهد داشت .
  • مشکلات تنفسی و کاهش تنفس ایجاد شده ، سردرد های مداومی را در پی دارد .
  • هرچه جراحی با دقت کمتری انجام شود ، احتمال خرناس شبانه و تنفس صدا دار بسیار زیاد است .
  • احتمال ایجاد آپنه که همان توقف کوتاه تنفس به مدت چند ثانیه در دفعات زیاد است افزایش می یابد.
  • حذف بیش از حد بافت و غضروف بینی ، که انجام جراحی بینی ترمیمی توسط جراح ماهر را با چالش زیادی روبرو می کند .

 

ویژگی های جراح بینی ماهر شامل چه مواردی می شوند ؟

  1. جراح بینی ماهر باید نسبت به سایر جراحان پلاستیک از علم و تحصیلات دانشگاهی بالاتری برخورد دار باشد .
  2. ایشان باید سابقه فعالیت در مراکز معتبر را داشته باشد .
  3. پزشک ماهر باید با انجام جراحی های فراوان و داشتن نمونه کار های فوق العاده ، در جذب افراد متقاضی رینوپلاستی موثر واقع شود .
  4. ایشان باید آزمون و خطا خود را در جراحی برای کیس های پیچیده را پس داده باشد و از مهارت بالایی برخوردار باشد .
  5. جراح بینی باید از علوم زیبایی شناختی آگاهی داشته و بتواند بینی متناسب با هارمونی چهره فرد را پیش از جراحی در چهره او مجسم کند .
  6. در انتها باید بدانید که یک جراح خوب ، دوست و مشاوره خوبی برای بیمار است و می تواند او را در انتخاب بهترین مدل عمل بینی یاری کند .

جراح بینی انجام چه آزمایشاتی را پیش از عمل به فرد توصیه می کند؟

قبل از انجام این پروسه زیبایی ، جراح بینی ممکن است انجام برخی آزمایشات و تست‌ های مختلف را برای فرد تجویز کند تا از وضعیت سلامت او مطمئن شده و بیمار نیز برای جراحی آماده ‌تر شود . برخی از این آزمایشات عبارتند از :

آزمایش خون : این آزمایش ممکن است برای ارزیابی سطح هموگلوبین و سایر شاخص ‌های خونی انجام شود تا مطمئن شوید که بدن شما برای جراحی آماده است.

آزمایشات عفونی : اگر جراح بینی ، احتمال خطر عفونت قبل از پروسیجر را پیشبینی کند ، ممکن است آزمایشاتی برای ارزیابی وجود عفونت ‌در بدن شما تجویز کند .

تست ‌های تصویربرداری : در برخی موارد ، جراح بینی ممکن است توصیه کند ، تست ‌های تصویربرداری مانند اسکن CT یا MRI انجام شود تا عمل با موفقیت انجام شود.

ارزیابی تاریخچه پزشکی و دارویی : جراح ممکن است اطلاعاتی در مورد تاریخچه پزشکی و دارویی شما بخواهد تا مطمئن شود که جراحی برای شما ایمن است یا خیر . همچنین ایشان بدن فرد را در رابطه با عدم تداخل داروها مصرفی در حین جراحی را بررسی می کند ، تا این متد زیبایی با کمترین خطر به پایان برسد .

مشاوره و بررسی جسمانی : مشاوره اولیه با جراح ممکن است شامل بررسی جسمانی بینی و ارزیابی شکل و اندازه آن باشد تا نیازهای شما برای جراحی مشخص شود.

همچنین ، هر جراح ممکن است براساس شرایط خاص هر بیمار ، آزمایشات و تست ‌های دیگری را برای او توصیه کند . در نتیجه بهتر است با جراح بینی در رابطه با نوع آزمایشاتی که باید انجام دهید مشورت کنید .

دکترمحمدرضا آخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( جراحی شکم – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button