اقدامات قبل از جراحی بینی

اقدامات قبل از جراحی بینی

پیش از انجام هر نوع عمل جراحی انجام یک سری کار ها الزامی می باشد . اقدامات قبل از جراحی بینی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

اقدامات قبل از جراحی بینی

اقدامات قبل از جراحی بینی :

پیش از این که هر نوع اقدامی انجام بدهید ، در ابتدا مهم ترین کار ، انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه است . اهمیت انتخاب یک جراح خوب این است که حفظ سلامت عملکرد تنفسی – بویایی بینی و دریافت نتیجه ی مطلوب و رضایت بخش از عمل زیبایی بینی ، تنها در دستان یک جراح متبحر خواهد بود .

پس از انتخاب جراح بینی ، با مراجعه به مطب وی و درخواست جلسه ی مشاوره پیش از جراحی بینی ، خواسته و توقعات خود را با جراح بینی تان در میان بگذارید .

در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد ، جراح بینی شما را به یک فتوگرافی پزشکی معرفی نموده تا برای تکمیل پرونده چند عکس از بینی تان تهیه شود .

انجام یکی سری آزمایش ، در بانوان تست بارداری و در برخی موارد سی تی اسکن الزامی است .

توصیه می شود تا به منظور تسریع روند بهبودی زخم های ناشی از جراحی بینی ، دست کم دو هفته قبل از جراحی بینی تا دو هفته پس از آن از مصرف دخانیات به ویژه سیگار و مصرف نوشیدنی های الکل دار بپرهیزید .

پس از تشکیل پرونده ، روز و ساعت عمل جراحی بینی معین می گردد ، بهتر است تا یک ساعت پیش از ساعت تعیین شده در کلینیک حضور داشته باشید .

در شب پیش از جراحی به حمام بروید .

6 تا 8 ساعت قبل از عمل ناشتا بمانید .

توصیه می شود تا حداقل یک هفته قبل از جراحی بینی ، مصرف دارو هایی که منجر به رقیق شدن خون می شود ، مانند ضد التهاب ها ، آسپرین و برخی دارو های گیاهی را متوقف نمایید .

 

دکترآخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی ( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button