لاغری بازو با لیپوماتیک

لاغری بازو با لیپوماتیک

چاقی در برخی افراد به صورت یکنواخت وجود دارد اما در برخی دیگر چاقی تنها در برخی از نقاط بدن مانند بازو دیده می شود . لیپوماتیک روشی مناسب برای درمان چاقی به شمار می آید حتی لاغری بازو با لیپوماتیک نیز امکان پذیر است .

لاغری بازو با لیپوماتیک

لیپوماتیک :

لیپوماتیک نوعی دستگاه ساکشن است که برای زدودن چربی های زیر پوستی مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از روش لیپوماتیک ، در زیر پوست امواج اینفراسونیک ایجاد می شود و بر اثر ارتعاشات ایجاد شده در زیر پوست اتصال موجود در سلول های چربی از بین می رود . پس از آن این چربی ها توسط ساکشن از داخل نقاط بدن تخلیه می شوند .

از روش لیپوماتیک می توان برای درمان چاقی موضعی بازوها نیز استفاده نمود . بیشتر افراد در نقاط بدن خود دارای چربی های انباشته شده می باشند و یا اینکه شل شدگی پوست این نواحی موجب رنجششان شده است . به منظور انجام لاغری بازو با لیپوماتیک ابتدا در موضع مورد نظر سوراخ هایی ایجاد می شود و کانولا از طریق همین سوراخ ها به زیر پوست بازو راه می یابد . سپس کانولا در آن ناحیه لرزش ها و ارتعاشاتی ایجاد می کند که در نتیجه منجر به ذوب چربی های آن ناحیه خواهد شد . سپس این چربی ها از بازو خارج می شوند .

در این روش میزان ورم و کبودی حاصل از عمل نسبت به روش های دیگر کمتر ایجاد خواهد شد . لازم به ذکر است چربی هایی که توسط لیپوماتیک به دست می آیند تخریب نمی شوند و بدون هیچ آسیبی از بدن خارج می شوند لذا می توان از این چربی ها به عنوان فیلر استفاده کرد و آن ها را برای بزرگ و حجیم کردن نقاط دیگر بدن مانند باسن استفاده نمود .

دکترآخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button