بهترین جراح ژنیکوماستی

بهترین جراح ژنیکوماستی در تهران

در این مقاله تصمیم داریم به شرح میزان اهمیت انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی و میزان تاثیر گذاری آن بر روی نتیجه جراحی ژنیکوماستی بپردازیم.

در ابتدا به توضیح مختصری در رابطه با ژنیکوماستی، خواهیم پرداخت.

ژنیکوماستی چیست ؟

بهترین جراح ژنیکوماستیمنظور از ژنیکوماستی ، اختلالی است که در اثر عوامل بسیاری همچون عدم تعادل هورمون های جنسی ، مصرف برخی از داروهای هورمونی و استروئیدی ، ابتلا به برخی از بیماری های تیروئیدی ، کبدی و غیره منجر به افزایش بافت غددی پستان در آقایان شده و به بزرگ شدن سینه آن ها می انجامد ؛ بروز این اختلال در هر دو سینه یا در یکی از سینه ها رخ می دهد.

در برخی از مواقع این اختلال منجر به اذیت شدن فرد نمی شود ، اما در بعضی از مواقع نیز شاهد شکایت از درد یا حساسیت سینه بوده ایم.

این اختلال علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن ظاهر و کاهش اعتماد به نفس آقایان ، در صورت بروز درد می تواند بسیار آزار دهنده باشد ؛ از این رو به کسانی که با این اختلال درگیراند ، توصیه به مراجعه نزد فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می گردد.

اهمیت انتخاب جراح ژنیکوماستی

علاوه بر تاثیر گذاری رعایت نکات و مراقبت های قبل و بعد از عمل ژنیکوماستی ، میزان تجربه و مهارت پزشک نیز در این زمینه بسیار اهمیت داشته و در نتایج به دست آمده از این جراحی ، تاثیر گذار است ؛ از این رو به کسانی که تصمیم به انجام عمل ژنیکوماستی گرفته اند ، توصیه می شود در انتخاب پزشک بسیار دقت کرده و یکی از بهترین آن ها را برگزینند.

کسانی که تصمیم به انجام این عمل جراحی گرفته اند ، بهتر است در انتخاب جراح ژنیکوماستی نکاتی را که در ذیل ذکر شده است ، در نظر بگیرند.

  • سوابق تحصیلی و کاری پزشک مورد نظر
  • میزان رضایت سایر مراجعه کنندگان
  • بررسی نمونه کارهای ایشان
  • و از این قبیل موارد

دکتر محمد رضا آخوندی نسب ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دارای بورد تخصصی ، تجربه و مهارت بسیاری در این زمینه داشته و نمونه های بسیار موفقی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده نمونه کارهای ایشان ، می توانید به صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید.

هزینه جراحی ژنیکوماستی

هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی پس از انجام معاینات و بررسی پارامترهای بسیاری تعیین می گردد ؛ از این رو کسانی که قصد اطلاع از هزینه این جراحی را دارند ، باید به جراح پلاستیک مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Button