جراحی کردن سینه

جراحی کردن سینه

جراحی کردن سینه : جراحی سینه با اهدافی از قبیل بزرگ کردن سینه ، کوچک کردن سینه ، متقارن سازی سینه ها ، لیفت سینه و ترمیم سینه صورت می گیرد که در ادامه به شرح هر یک از موارد مذکور می پردازیم :

 

 

جراحی کردن سینه

 

 

افزایش سایز سینه

  • افزایش سایز سینه با تزریق چربی : در این روش ، از نواحی ای ازبدن که دارای بافت مناسب چربی هستند به کمک لیپوساکشن چربی استخراج شده و به زیر بافت چربی پوست سینه تزریق می گردد. توجه داشته باشید که چربی تزریق شده وارد نسج سینه نمی شود و احتمال این که تزریق چربی منجر به سرطان سینه شود هرگز وجود نخواهد داشت.
  • افزایش سایز سینه با پروتز : این روش شایع ترین روش برای افزایش سایز سینه ها می باشد. پروتزهایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند از جنس سیلیکون بوده و شيوع عوارض بسيار كم مي باشد. محل قرارگیری پروتز در مجاورت بافت پستان یا در زیر عضله سینه می باشد که جراح پلاستیک با توجه به شرایط بیمار محل قرارگیری پروتز را انتخاب می کند. همچنین برش سینه جهت قرارگیری پروتز در سینه با توجه به وضعیت فرد در چین زیر پستان ، هاله اطراف سینه یا زیر بغل ایجاد می شود.

کاهش سایز سینه

در افرادی که با سینه های بزرگ همراه با افتادگی ناچیز مواجه هستند و نمی خواهند روی سینه شان برشی ایجاد گردد از روش لیپوساکشن استفاده می شود ، اما در بیمارانی که سینه آن ها بزرگ بوده و با افتادگی بیشتری همراه است کوچک کردن سینه ها از طریق جراحی کردن سینه ها انجام می گیرد. در جراحی سینه به این ترتیب که برشی از روبرو و از زیر سینه ایجاد می شود البته در تکنیک های جدیدتر فقط با یک برش عمودی می توان حجم سینه ها را کوچک کرده و افتادگی آن ها را اصلاح نمود.

لیفت سینه

لیفت سینه یا بالا کشیدن سینه ، در مواردی که افتادگی سینه ها کم باشد با استفاده از تکنیک های جدید و ایجاد برش در هاله تیره رنگ سینه انجام می گیرد. در مواردی که افتادگی سینه ها زیاد باشد جراح پلاستیک با استفاده از یک برش عمودی ، افتادگی سینه ها را برطرف نموده و نتایج ایده آلی را به ارمغان می آورد.

ترمیم سینه

امروزه جراحی پلاستیک به افرادی که در اثر سرطان سینه ، بخشی از بافت یا تمام بافت سینه خود را از دست داده اند این نوید را می دهد که بتوان با استفاده از نسوج طبیعی بدن ، سینه از دست رفته را بازسازی نمود.

 

دکترمحمدرضا آخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( جراحی شکم – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button