جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته برای بینی که استخوان و غضروف آن بر اثر حادثه ، ضربات پی در پی یا ضربه های محکم در فواصل زمانی کوتاه دچار شکستگی شده مناسب است .

استخوان های بینی شکسته شده به سمت دیگر بینی می روند و باعث تغییراتی در فرم بینی می شوند ، که جراحی بینی شکسته هم استخوان آسیب دیده را ترمیم می کند هم فرم ظاهری بینی را اصلاح می کند.

بینی که شکستگی کمی داشته باشد ، می توان بلافاصله بعد ازشکستگی و توسط جراح بینی جا انداخته شود ولی اگر یک ماه از شکستگی بینی بگذرد دیگر جا انداختن بینی مقدور نخواهد بود و باید بینی جراحی شود.

گاهی نیز شکستگی بینی خفیف بوده وپس از گذشت مدتی ، بینی جوش می خورد و نیازی به جراحی بینی ندارد ولی برای مطمئن شدن از اینکه بینی در آینده جوش می خورد یا خیر ، بهتر است توسط جراح بینی معاینه شوید.

جراحی بینی شکسته

شکستگی بینی در خانم ها کمتر اتفاق می افتد و در بین آقایان شایع تر است.

برخی مواقع  شکستگی بینی بر اثر ضربات محکمی است که از روبه رو به بینی زده می شود و باعث خونریزی شدید بینی می شود ، در این گونه موارد وقت را از دست ندهید و سریعاٌ به جراح بینی مراجعه کنید.

اگر نتوانستید تشخیص دهید بینی دچار ضرب دیدگی بینی شده یا دچار شکستگی بینی اصلا تعجب نکنید زیرا تشخیص این دو به تجهیزات خاصی نیاز دارد و بهتر است به جراح بینی مراجعه کنید.

بارز ترین عوارض شکستگی بینی :

کم شدن حس بویایی

کج شدن بینی

از دست دادن حس بویایی

انحراف بینی

هزینه عمل شکستگی بینی

قیمت جراحی بینی شکسته نیز با توجه به دستمزد جراح بینی و بعد از معاینه بینی تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت تقریبی جراحی بینی شکسته می توانید با جراح بینی مورد نظر از طریق شماره تماس یا پیج اینستاگرام ارتباط برقرار کنید .

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر محمدرضا آخوندی نسب به پیج اینستاگرام و گالری تصاویر در سایت ایشان مراجعه فرمایید.

دکترآخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button