کوچک کردن سینه

کوچک کردن سینه

کوچک کردن سینه ، نوعی جراحی زیبایی به شمار می رود. در این نوع جراحی، کوچک کردن اندازه سینه ها در بانوان هدف اصلی خواهد بود.

جراحی کوچک کردن سینه چگونه است؟

کوچک کردن سینه  ( ماموپلاستی ) تحت بیهوشی عمومی ، هنگامی که بیمار در وضعیت خواب به سر می برد، انجام می گیرد. رژیم غذایی قبل از جراحی به شما توصیه می کند، شش ساعت قبل از عمل، از خوردن و آشامیدن دوری کنید.

عملکرد جراح برای کوچک کردن سینه

جراح قبل از عمل، قسمت هایی از پوست که قراراست برای عمل بریده شود را با خودکار مشخص می کند. جراح در صورت موافق بودن شما، از قبل و بعد جراحی عکس ( به صورت محرمانه ) می گیرد.

روند کوچک کردن سینه چگونه خواهد بود؟

در بیشتر جراحی ها جهت کاهش سایز سینه ها در بانوان از سر سینه آغاز می شود. برای سر سینه موقعیت جدیدی ایجاد می گردد. به طوری که ارتباط خونی سر سینه با سینه قطع نگردد. در این نوع جراحی، سر سینه ها بریده می شود و با پیوند پوست در جای مناسب قرار داده می شود. به این شکل ، مسیر خونی برای سر سینه حفظ خواهد شد. سپس بافت اضافه و پوست سینه برداشته می گردد. بافت های باقی مانده تحت تغییراتی قرار می گیرند. در نهایت برای بیمار سینه های سر بالا تر با سایز کمتر به وجود می آید.

کوچک کردن سینه

اقدامات قبل از کوچک کردن سینه

    سیگار کشیدن را به مدت چهار هفته قبل از جراحی متوقف کنید. استفاده از سیگار، برای فرد در جراحی باعث ایجاد عفونت و خطر نكروز نوك سينه می شود. علاوه بر آن باعث آهسته تر شدن درمان می گردد و در نهایت زخم های به وجود آمده را بدتر می کند.

وزن خود را قبل از جراحی کاهش دهید. اضافه وزن ، فرآیند درمان را کند می کند.

 مصرف داروهای ضد التهاب و آسپرین را متوقف کنید.

بعد از اینکه بیمار از جراحی کوچک کردن سینه ، به درک درستی رسید ، با امضای خود رضایت نامه قبل از عمل را تایید می کند.

جراحی سینه ، دو ساعت و نیم الی چهار ساعت زمان نیاز دارد. بعد از جراحی ماندن در بیمارستان به مدت  يك شب توصيه مي شود ولي در صورت عدم تمايل بيمار سه ساعت بعد از هوشياري كامل مي تواند ترخيص شود.

پس از جراحی ، سینه ها بانداژ شده هستند و همچنین لوله های پلاستیکی روی سینه متصل می شوند تا خون را خارج نمایند. البته موقتی است و پس از دو روز برداشته می شوند. برای کنترل احساس درد بعد از عمل از داروهای مسکن مصرف نمائید.

دکترآخوندی نسب

بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی

 ( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button