04 مه

ماموپلاستی

ماموپلاستی یکی از جراحی های زیبایی سینه است که به منظور کاهش سایر و حجم سینه انجام می شود .

ماموپلاستی

در عمل ماموپلاستی ، از سینه ی فرد ، بخشی از چربی ، پوست و بافت غدد برداشته خواهد شد و پس از آن بافت سینه را تغییر فرم می دهیم و در نتیجه موقعیت قرار گرفت نوک سینه ، تغییر خواهد کرد . به طور کلی سایز سینه به عواملی چون ژنتیک ، هورمون های زنانه و آناتومی بدن و وزن خانم بستگی دارد . با همه ی این ها در برخی از بانوان سینه های شان به طور غیر طبیعی بزرگ است . میزان هورمون استروژن در سایز سینه بانوان اثر دارد و فرد در دوران بلوغ یا ، یائسگی ممکن است دچار افزایش سایز در سینه یشود .

مدت زمان عمل لیفت سینه بین یک و نیم تا دو ساعت زمان لازم دارد و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود . البته در مواردی نیز ممکن است تا سه ساعت نیز زمان لازم باشد .

اقدامات قبل و بعد از لیفت سینه

پیش از آن که فرد برای انجام عمل لیفت سینه اقدام کند ، در صورتی که سیگار مصرف می کند ، توصیه می شود تا مصرف سیگار را دست کم دو هفته پیش از انجام جراحی ، قطع نماید . به این علت که استعمال سیگار خطر بروز عفونت را بالا برده ، همچنین باعث می شود تا درمان و بهبود زخم ها با سرعت کم تری انجام بشود .

پس از اتمام جراحی و ترخیص بیمار با توجه به سن وی حداقل دو تا حد اکثر شش هفته مراقبت و استراحت نیاز می باشد . در طی این مدت انجام فعالیت های ورزشی کششی و سنگین و هر نوع بلند کردن اشیا سنگین ممنوع است .

تا موقعی که بر روی قفسه سینه احساس درد دارید ، نباید رانندگی کنید و یا از کمربند ایمنی استفاده نمایید .

دکترآخوندی نسب – بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی ( لیپوماتیک – پیکرتراشی – جراحی بینی – بلفاروپلاستی )

به این مقاله امتیاز دهید

جراحی بینی | جراحی سینه
تخصص های دکتر محمد رضا آخوندی نسب ( جراح بینی تهران ) : _ همه جراحي هاى زيبايى شامل ليفت صورت به روش باز و آندوسكوپى _ جراحى بينى ( رينوپلاستى) _ پروتزهاى صورت(گونه ، چانه و زاويه فكى) _ پلك (بلفاروپلاستى) _ درمان و جراحى ناهنجاري هاى گوش _ كوچك كردن، ليفت و پروتز پستان (مامو پلاستى و برست ايمپلنت) _كوچك كردن شكم ( آبدومينوپلاستى،ليپوساكشن و ليپوماتيك)